Selena Gomez 31 august

Hann tyvärr inte skriva ett inlägg igår, men jag var faktiskt på Selena Gomez konsert! :D Det var så fantastiskt roligt, hon var sjukt bra och det var bara otroligt skoj! Det var en riktigt härlig dag det, en riktigt lyckad lördag! Dem jag var där med var också så sjukt snälla, alltså jag kände tre stycken men jag träffade min kompis kusin som också var där, sjukt snäll tjej! Om hon ser det här så... hehe hej :P
För er som inte gick så missade ni verkligen en fantastisk upplevelse! Kön var ENORMT lång alltså! När vi kom dit så trodde vi att kön skulle vara slut, men nej då, den fortsatte. Sen trodde vi igen att den skulle vara slut efter ett till hörn, men nej nej, då gick den ner för hela backen där ja, och sen fortsatte den efter det hörnet också! :P Sen när vi kom så kom det flera personer efter oss också :O helt sjuk! Jag har ju bara varit inne i den lilla arenan, och jag visste inte om den stora skulle vara så mycket större än det, så jag trodde verkligen att vi inte skulle få plats. Det var så otroligt lång kö! Ändå gick det väldigt snabbt att komma in i värmen, runt 15/20 minuter skulle jag tro, och då rörde den sig hela tiden. Okej, så snabbt gick det kanske inte, men herre, kön tog aldrig slut! :O men man såg ändå väldigt bra för att stå ungefär längst bak, så att komma dit cirka en halvtimme innan det började var ju faktiskt helt okej, jag var förberedd på att vi skulle komma ganska långt bak, men vi såg ändå bättre än vad jag trodde! :)
 
(Detta inlägg skulle publicerats den 1:a september)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0