Ni vet krisen när läraren säger; klassfoto

 
Hola peeeeeps!
 
Jag skulle egentligen velat göra en videoblogg, men har dock ingen kamera. Synd
Ni vet alla hur det går. Man blir aldrig nöjd. Okej, jag vet inte vad alla andra riktigt tycker, men själv på senaste tiden har vi inte ens beställt hem porträtt bilden eller klassfotot. Men i år ska man iallafall försöka se bra ut, vi har ju trots allt greenscreen :D Kommer säkert inte välja något speciellt, utan något fint. Om någon i klassen ser detta och säger i skolan imorgon: Men man ska ju ha något galet eller roligt! Nejnejnej, jag ska ha något fint! Sen senare när det kommer vara en tillfotografering så kanske något annat än fint. Don't judge me people.
Så nu är man nyduschad, ska försöka göra lockar på lockar då mina kan bli lite för konstiga. Kläder har man börjat tånka lite på, kommer nog välja väldigt spontant. Och nu kommer den där meningen: ska upp extra tidigt för att göra mig iordning, men jag känner på mig redan nu att det kommer nog inte hända. Kommer ligga och snooza istället. Very good
Ska försöka fixa en kamera så att jag kan göra någon videoblogg iallafall, annars får jag väll ta och filma med mobilen. Vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0