Wednesday, 28 August

Onsdag idag då! Det betyder att en ny wantedwednesday kommer komma upp, eller så har den redan gjort det... Inte vet jag, har inte kollat ännu. Är så otroligt trött, höll nästan på att komma för sent till skolan idag, vilket jag fick nästan lite panik över. Jag hatar när man redan är lite sen och sen så inser man att man inte hittar nycklarna till antingen hemmet eller till ens skåp. Det värsta är både och!
Nä men idag har inte varit särskilt speciell, är in progress med Emilio på våra onepieces på slöjden (loooool) vilket är typ det roligaste på veckan. Funderar på att fortsätta med lite "you just have to love" på weheartit, har nästan brist på idéer haha, eller så kommer jag ta en tupplur, är sååååå fruuuuktansvärt trött så det finns inte.

ADIOS AMIGOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0