Tuesday, 27 August

 
Hola peeps! ← det kommer bli en klassiker, lovar.
Idag är det tisdagen den 27 augusti, med skola. Tack gode gud att vi inte har fått några läxor än, dock började vi ha lektioner och arbeta redan efter första dagen. Man skulle nästan kunna säga att vi arbetade första dagen jämnfört med typ alla dnra skolor. Dem fick åka ut på minigolf och typ bada medans vi fick träffa på några nya lärare och bara sitta i vårat klassrum.
Men det ar inte om dagen! Den här dagen var den dagen vi slutade näst tidigast. Kvart över två. Helt ok faktiskt. Lika trött som vanligt är jag när jag kommer hem från skolan men måste ändå gå ut med lilla hunden. Varm var det, kan jag berätta. Aa, det var det. Det har det varit hela skoldagen, Men här sitter man, framför datorn i sitt rum med fönsret öppet på nästan max och i en t-shirt & shorts. Jag kan säga er, det har jag väntat på hela dagen. Gick snabbt ner också för att hämta ett öpple, hehe ;)
För er som undrar så är jag på det tjärde kapitlet på min Harry novell. Jag kommer göra ca. 10 stycken innan jag publicerar det första. För då medans jag skriver det nya så har jag några färdiga kapitlen jag kan lägga ut medans och då kommer jag hinna lägga ut kapitlen i tid. Har haft världens sämsta "schema" de förra gångerna, men nu ska ag försöka, kan inte lova att det kommer riktigt hållam men ska försöka och få se om jag har humöret för att skriva, ananrs kommer jag meddela er.
OCH för er som använder translate för att läsa mig blogg, det kan vara så att det är något ord som ser konstigt ut, men det kan vara att jag skrivit ett ord fel på svenska och då går det ju inte att översätta. So sorry for that! Men jag orkar inte fixa det, haha, förlåt.
ADIOS LOVELIES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0