Frappe och 1D imorgon

Kan det bli bättre? :D Min käraste Emilia lyckades fixa biljetter tills imorgon till This Is Us, till och med 3D! Är redan sjukt taggad! Kommer bli awesomeee ;) ( Och ett stort grattis till Liam som fyller 20 idag! :))
Innan bion så ska man ju såklart ta och köpa en frappe på espresso house, det är en klassiker. Jag svär att alla som jobbar på någon espresso house runt om i stockholm kommer veta vem jag är tillslut. Om jag ska åka in till stan så är det ett måste att köpa en frapino. Till och med när jag, pappa och min syster skulle åka bara för att köpa något snabbt så var jag tvungen att stanna. Min kompis Alex har blivit nästan lite rädd för att prova en efter hon har sett hur beroende jag har blivit. Jag förstår henne verkligen :P vet inte riktigt vad jag ser mest fram emot, frappen eller filmen? Skoja, filmen såklart, kommer bli en fantastisk inledning på helgen!
helvete
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0