Hata utvecklingssamtal...

Idag fick man vara ledig då! Det var nog de mest positiva som hänt idag, haha. Utvecklingssamtalen måste nog vara det tråkigaste på hela skolterminen om ni frågar mig... Just att vi ska hålla i det gör det ännu jobbigare, faktumet med att man måste plugga för ett utvecklingssamtal får en att bara vela ligga på golvet en hel dag.
Idag gick det ju helt okej, har dragit på mig en förkylning, så det blev lite jobbigt att prata dock haha. Och såklart va det stelt mellan mina föräldrar och pappa bara drog sen utan att säga hejdå, classic

Men nu är det över! Så nu har jag gjort makaroner och lyssnat påvra musik och ska sätta mig vid tvn ett tag nu :) bloggar senare!

ADIOS ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0