Är ju inte direkt Kenza så att säga

 
«All Time Low - The Wanted»
Fin bild... från weheartit såklart...
Hola peeps! Har inte varit uppdaterad på ett litet tag nu va...? Shame on me! Men nu är jag tillbaka. Höll på att designa min nya Harry novell http://harrystories.blogg.se/ och så skulle jag skriva att kapitlena var skrivna av mig så länkade jag denna blogg, vilket fick mig att inse: Juste... Jag har en personlig blogg.
Det känns ju lite speciellt när man tänker. Jag har ju liksom bloggat sedan jag inte ens var i tonåren, så jag är ju liksom... "född till att bloggaaa!" på något sätt om jag får säga så. Problemet är ju det att jag inte är lika bra bloggare som Kenza, Foki, Cassie och alla dem. Men man försöker ju vara lite intressant iallafall! Jag ska börja fota när jag har skaffat ett litet minneskort och kanske får låna systers kamera tills man köper en ny. Om jag nu får det. Jo men när jag tänker efters å använde hon ju kameran mest till skolarbete men nu har hon ju tagit studenten! Hon kanske inte litar på mig när det kommer till hennes kamera efter insidenten: "Sandra tappade linslocket i brunnen!" ... Oj oj minnen. hon blev ju inte glad heller när jag och min kompis åkt till centrum för att köpa ett nytt! Om det var jag så hade jag blivit glad, inte just för att ha tappat linslocket, men för att ha köpt ett nytt. Det matchade inte dock, det var något helt fel märke.
Jädrar vilka minnen man tar upp! Det är ju inte alls intressant att läsa, förstår verkligen varför jag bloggat dåligt.. Ojoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0