Gotta love fridays

(Min bild)
 
Alltså man måste ju älska det (^). Har egentligen lite av en slapphelg den här helgen, inget tränande med RedCard, inget åka till stan, utan imorgon ska jag och mamma kolla på lite saker till mitt rum, sen så ska jag till pappa en snabbis och käka kräftor, sen tillbaka till mamma. På söndag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske börja lite med läxorna, haha, eftersom det är sååååklart ett prov på tisdag. Det är alltid prov för oss, eller mycket läxor. Jag gillar att våran spanskalärare sa förra året att det kommer bli mer effektivt arbete på lektionerna och lite läxor, men såklart så ska vi ha gjort flera sidor i våran bok och det ska lämnas in nästa vecka. Sen är det hemkunskap, so, svenska och matte. Överlycklig! ...
Funderar på att se klar säsong 4 nu av The Vampire Diaries eftersom jag snart är på avsnitt 20 tror jag. Bloggar senare kanske!
ADIOOOOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0