Man kan faktiskt kalla Onsdag för Fredag

Bild 1:  ®© gruppbild från förra veckan
Bild 2: från weheartit.com
Bild 3:  ®©'s första uteträning
Bild 4: mina underbara Vans (danskor)

... För att det kommer inte vara någon mer skola på hela veckan. Ja, vi går i skolan imorgon, men det är allt. Torsdag och fredag är vi också lediga, så fruktansvärt skööönt! Kan berätta lite om vad som kommer hända under den här lediga tiden.
 
Onsdag: skola såklart, men ska också på One Direction konserten! Ska bli sjukt skoj
Torsdag: Ska åka iväg och handla med Emelie tills helgen. Sen drar vi hem till mitt hus på kantarellen (som vi kallar det) Nu kommer en liten story; Min pappa och Emelies mamma är 'ett par' så vi bor för det mesta hemma hos Emelie, men nu kommer vi i RedCard vara på kantarellen!
Vi kommer nog mest vara hemma den dagen, ta det lugnt, kanske gå ut och göra något.
Fredag: Gå upp, käka frukost med gänget, sola om det blir bra väder, annars hittar vi på något annat skoj. Sen blir det hård träning med RedCard i danssalen, men troligtvis middag innan. Eller efter, har ingen aning.
Lördag: Käka brunch (vi kommer säkert sova lite längre den kvällen), hitta på något roligt. Sen blir det dans igen, samma tid. Sen hem, kolla film eller något, har ingen aning, chilla osv.
Söndag: Åka hem till Emelie eller hem till min mamma.
 
Kommer bli så sjukt kul! Vi kommer göra en vlog hela långhelgen så video på det kommer läggas upp på våran youtube-kanal. Håll utkik!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0