Det var ett tag sedan

 
«Live for the Night - Krewella»
(Min dator har försvunnit med flytten så jag får låna min "riktiga" systers gamla dator med inte lika bra webcam...)
Det var det verkligen, haha. Har precis kommit hem från mitt landställe och väntar på att min käraste "syster" som jag gärna gillar att kalla henne! Jag kanske har skrivit det, men hennes mamma har sedan ett litet tag tillbaka 'funnit varandra' så vi bor ihop nu, allt gick ju så otroligt snabbt!
Så här sitter jag, glömt att publicera inlägget efter över 1 timme, så ja... Jag glömmer sånt ibland, jag kan sitta och skriva ett inlägg och så glmmer jag bort det när något händer på twitter osv, inte för att det var inttressant, utan bara för att jag inte har något annat att skriva
ADIOS AMIGOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0